11 kwietnia, 2021

Usługi medyczne w Santanderze

Santander Bank Polska po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i dopasowuje swoje usługi do wymagań w ciężkim okresie pandemicznym. Klienci banku, którzy posiadają konto Jakie Chcę lub konto Select mają możliwość skorzystać z nowej usługi- pakietu medycznego Telemedi.co. Platforma jest dostawcą największych usług telemedycznych w Europie Centralnej. Konsultację możemy umówić przez telefon, video lub czat z 500 lekarzami. Bank Santander opracował nową usługę przy współpracy z firmą Telmedicin i Visą.

Zobacz także: Konto jakie chcę w Banku Santander

Pakiet medyczny w kontach Santander

Posiadacze kont Jakie Chcę i Select w Santanderze uzyskują dostęp do pakietu medycznego, w którego skład wchodzą przede wszystkim nielimitowane konsultacje telefoniczne z internistą lub pediatrą. Co więcej, w ciągu sześciomiesięcznej umowy klienci mogą trzy razy skonsultować się z wybranym specjalistą: kardiologiem, diabetologiem, endokrynologiem, alergologiem, ortopedą, dermatologiem, ginekologiem, neurologiem oraz onkologiem. Bardzo istotną zaletą pakietu jest dostępność lekarzy przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Klienci w ramach umowy mogą otrzymać także e-receptę, e-zwolnienie lekarskie czy e-skierowanie. Podsumowując, klienci banku, którzy posiadają konto Jakie Chcę lub Select mają możliwość podpisania umowy z platformą Telemedi.co w specjalnej cenie.